איפה ללדת - חכמת ההמונים של היולדות

השקט שאחרי

הימים שלפני הלידה כולל היום הגדול עצמו הם ימים טעוני רגשות, חששות, כאב ולחץ פיסי אבל הימים שלאחר מכן חייבים להיות רגועים ושלווים לך ולתינוקך אלה הימים הראשונים למשפחה החדשה או המורחבת. מה צריך לעשות בימים הללו? להנות מכל רגע שכן מדובר ברגעי קסם. ריכזנו מספר טיפים חשובים איך להנות באמת בימים האלה ובמשך חופשת הלידה שלך:

1. חופשת לידה היא חופשה – נתקי את הטלפון מהעבודה הסבירי להם בשמחה אך בצורה הברורה ביותר כי את עם התינוק בבית והעבודה יכולה לחכות, גם אם את מכורה מושבעת לעבודה.

2. לחיות בקצב איטי…..כמו של תינוק – בשבועות הראשונים תינוקות ישנים המון וקמים לרוב לאכילה בין לבין זהו זמן לעצמך דאגי לחיות בקצב רגוע ושלו, לנוח להנות מפינוקי פנאי שאת אוהבת כמו קריאת ספר או צפייה בסרט בבית….עוד מעט נגיע לשינה…

3. לישון בכל הזדמנות – עברת תהליך ארוך ומתיש לא רק של הלידה עצמה אלא כל התקופה הארוכה שלפניה, בכל הזדמנות שיש לך לכי לישון, את זקוקה ומי כמוך יודעת זאת לטעינת המצברים.

4. תני גם לבית לנוח – נשים רבות חושבות שחופשת הלידה היא תקופה נפלאה לשפץ את הבית, לנקות ולסדר, לפחות בשבועות הראשונים נצלי את הזמן למנוחה ולשלווה…הבית והניקיונות יחכו.

5. צאי לפסקי זמן קצרי – במידה ומישהו יכול וצריך להיות עם התינוק במשך השבוע לשעה, נצלי את הזמן ליציאה קצרה להליכה, גיחה קצרה לחברה קרובה, ישיבה עם חברות או אמהות אחרות לקפה או ארוחת בוקר משותפת, מעבר לכיף באותם רגעים זה יחזיר אותך הביתה עם אוויר חדש בריאות.

6. בלי כמה שיותר זמן איכות עם תינוקך! יש דעות רבות לגבי היציאה עם תינוק מהבית בפעם הראשונה, עשי זאת מתי שנוח לך ושתרגישי מתאים אבל טיול עם העגלה בשעות הבוקר הנעימות הם זמן נפלא עבורך והתינוק. כמובן של כל השלבים שאתם יחד בבית הם חשובים כמו הנקה, מקלחת וכל מגע אחרת החוב מאוד להתפתחותו של התינוק.

מסתבר שיש המון בונוסים בלהיות אמא חדשה……..תהני מכולם וכמה שיותר!

יש לך עיצות נוספות לאמהות? הכנסי לדף הפייסבוק שלנו והצטרפי לשיחה: איפה ללדת בפייסבוק

כן, תהיי חברה ותעבירי הלאה את הדף

שתפי את הדף