איפה ללדת - חכמת ההמונים של היולדות

"דייר חדש" מצטרף לחדר השינה – כיצד לשמור על ההרמוניה בחדר השינה לאחר הלידה על פי עקרונות הפאנג שוואי

ראשית, מזל טוב, ושחלילה לא ישתמע מהכותרת שלסינים יש משהו נגד הכנסת תינוקות לחיינו – נהפוך הוא – המצב האנרגטי החזק והעצמתי ביותר מתרחש ברגע הלידה. זוהי האנרגיה הטהורה והחדשה ביותר שאפשר לחוות , והיא אכן מדהימה בכל רמה אפשרית.

עם זאת, ברוב המקרים, את התינוק החדש ממקמים בחדר ההורים, קרוב אלינו ככל האפשר, וכאן המערך האנרגטי והאיזון עלולים להשתנות.

פאנג שוואי הינה אומנות בינלאומית שהמקור שלה במזרח, אשר עוסקת ביצירת מרחב חיים מאוזן והרמוני ע"י שימוש בצבע, מיקומים , פתחים וחלונות ועוד.

על פי תפיסה זו, הבית הינו הבסיס ממנו אנו יוצאים בבוקר לכל הפעילויות שלנו, וחוזרים בסוף היום כדי להיטען מחדש באנרגיות .

כאשר בסיס זה מאוזן ותומך- הוא יטעין אותנו בצורה טובה, וכאשר הוא לא – זה ישפיע על המערך האנרגטי שלנו ועל ההתנהלות שלנו בכל תחומי החיים.

לפיכך, נושא השינה הינו חשוב ומרכזי, מאחר ואנו מבלים 1/3 מהחיים שלנו בשינה (לא אחרי לידה, אני יודעת..) ואיכות השינה שלנו נקבעת לפי מיקום המיטה בה אנו אמורים לישון בלילה. במילים פשוטות – המקום בו אנחנו "שמים את הראש" בלילה מהווה את אחת הנקודות החשובות בבית.

באופן כללי, אנחנו מביאים את כל תחומי החיים שלנו לידי ביטוי בבית – משפחה, קריירה, בריאות, ידע וכו´.

תחום הזוגיות בבית זה משהו שבא לידי ביטוי בחדר השינה שלנו, וכאן אני חייבת לציין שזה אחד התחומים בהם אנו נוטים "להתרשל" , וזו טעות.

חדר השינה הוא הבסיס לזוגיות, מאחר וכאן  הזוגיות יכולה להתקיים באופן אינטימי, בשיחות, בחום ואהבה ובקרבה. אחרי שהסעתם, האכלתם, רחצתם, הלבשתם והתרוצצתם – זה המקום בו אתם יכולים לקחת אוויר לרגע וליהנות אחד מן השני.

אני לרגע לא שוכחת את הסיבה לשמה "התכנסנו" כאן, והיא פרץ האנרגיה החדש שנכנס לחיינו ואשר איתו גם התחלנו את הכתבה.

המיקום הנפוץ ביותר של עריסות בחדר ההורים הוא בצמוד לצד של האם. אין ספק – עושה שכל ברמה הפרקטית. אבל כדי שזה יקרה  (וכאן אני מדברת על חדר סטנדרטי בדירה ישראלית טיפוסית) צריך להצמיד את הצד של הבעל לקיר, ובמשך מינימום של 3 חודשים הוא מוצא את עצמו מטפס בדרכים יצירתיות ביותר למיטה, ונדבק כמו סוג של טפט לקיר.

נכון שתגידו – מה לעשות, כל אחד צריך להקריב משהו, אבל  עם זה חכמת המזרח לא ממש מסכימה.

בגדול – התפיסה בפאנג שוואי היא שכשאנחנו רוצים להכניס משהו לחיינו, אנחנו צריכים לעשות לו מקום במרחב לפני הכול. רוצים לארח – מקמו פינת אוכל יפה ומזמינה, רוצים זוגיות – מקמו מיטה זוגית, עם 2 שידות זהות מ-2 הצדדים ומקום לאדם נוסף להגיע.

כאשר אנחנו מבטלים את המרחב של בן הזוג מצד אחד של המיטה, אנחנו למעשה מבטלים את המקום שלו בזוגיות לתקופה מסוימת.

תוסיפו לזה הורמונים, עייפות והרבה קשיים פיזיים , ותקבלו "פצצת זמן" בזוגיות.

כשמדובר בתינוקות עצמם לעומת זאת, המיקום התומך ביותר עבורם הוא בפינה חובקת של החדר , בפינה של 2 קירות מלאים (לא מתחת לחלון), וזאת על מנת לאפשר להם מקסימום תמיכה של אנרגיה פסיבית.

נקודה נוספת היא נושא של  חושים. כולנו יצורים מאד חושיים, אבל מאחר ותינוקות מגיעים לעולם עם מערך חושים מאד מחודד, אנחנו צריכים לוודא שהסביבה שלהם מאד נעימה ברמה הזו. זה אומר שכל מה שקשור בריח, מגע וצלילים – יהיה עדין מאד.

ואם לא הסתדרתם עם כל ההמלצות של הסינים, ומאילוצים שונים העריסה צמודה למיטה, והבעל צמוד לקיר – לפחות טפחו קצת את חדר השינה והעניקו תשומת לב לזוגיות לפחות בדרך זו. מקמו תמונה של שניכם מאירוע או טיול שאהבתם, תלו וילונות יפים ואפילו שדרגו קצת את המצעים . אלמנטים זוגיים אחרים יתקבלו בברכה, כמו: זוג נרות, 2 מנורות לילה יפות ועוד.

מניסיון, לפעמים זה עובד כמו קסם , יותר מכל שיחה או טיפול.

וכמובן, לא להפוך שום דבר זמני לקבוע – בטח לא בחדר השינה שלכם, ואחרי תקופת ההסתגלות, מומלץ מאד להחזיר את המצב לקדמותו, ולאפשר לכם ליהנות מ"חלקת האלוהים הקטנה" שלכם בבית בצורה הטובה ביותר.

שיהיה במזל טוב!

לידר.

לידר, ייעוץ פאנג שוואי ואסטרולוגיה סינית.  www.li-dar.co.il  

כן, תהיי חברה ותעבירי הלאה את הדף

שתפי את הדף