איפה ללדת - חכמת ההמונים של היולדות

התעללות בחסר ישע

התעללות בחסר ישע

שם : רעיה
שם בית החולים : הדסה עין כרם
סוג לידה : רגילה
תאריך לידה : ספט 2023
סיכום חוויה: התעללות בחסר ישע

חוית הלידה הייתה מזויעה!
ולא בלל הצירים או הכאבים שמן הסתם הם קשים אבל אני יודעת להתמודד איתם אלא בצורה אבסורדית בגלל הצוות שכל מטרתו אמורה להיות להקל עלי. ובמקום רק הפריע לי להתמודד עם הצירים בשקט!
ישר כשהגעתי עם צירים איומים ופתיחה 6 כי הייתה לי ירידת מים מוקדמת שגורמת לצירים תכופים כל דקה.
הרגשתי שהמיילדת, איך נאמר "לא באתי לה טוב בעין" כאילו זה עניין של כמה מצאתי חן בעיניה ולא העבודה שלה, ואני לרוע מזלי לא נכנסתי לה ללב והיא לא "קנתה" את הכאבים שלי, החליטה שאני מפונקת וצריך לחנך אותי!
ישר כשהגעתי ציוותה עלי בקור לקום כדי שתבדוק אותי ואני באמצע ציר בקושי מצליחה לדבר מבקשת ממנה לחכות שניה כדי שהציר יעבור – והיא מתעלמת לחלוטין מבקשתי בשלה, ענתה לי בזלזול ודחפה אותי בגב כף ידה"קומי קומי" – אני אומרת לכן הרגשתי כמו הזקנים במעונות שמתעללים בהם והם חסי ישע ולא יכולים להגן על עצמם. ניסיתי לשאול אם אפשר על הכיסא להיבדק כי אני לא מסוגלת לקום ואפילו לא ענתה "כן אין ברירה" או משהו שיראה שאכפת לה ממשיכה לענות "קומי" בתקיפות.היחס המזלזל נמשך לאורך כל הלידה ! מזל שאמא שלי הייתה איתי !! לא אמשיך לפרט….תוכלו לדמיין איך זה ללדת בתחושה שאת מטרד למיילדת והכאב שלך הוא התפנקות!
תבינו – אני עובדת במשרת הייטק מאוד מכובדת בחיי היומיום בחיים שלי לא התייחסו אליי ככה. התחושה של החוסר אונים והזלזול בי נחרטה עמוק. אני לשם לא חוזרת!!!!!
אני לא מדברת בכלל על זה שגם מקצועית היו שם מחדלים כמו זה ששכחו לי את הצינורית של האפידורל בגב יומיים אחרי הלידה וגם כשהתלוננתי על כאבי תופת לא ניסו אפילו לבדוק ממה

זאת לידה שניה שלי שם וגם בראשונה היחס היה מזעזע אבל למזלי הלידה הייתה תקינה לחלוטין וכשהכל בסדר את מספרת לעצמך שהייתה מקצועיות וחבל להחליף, בלידה השניה גם המקצועיות לא הייתה.
דבר אחרון – בלידה יחס נעים וטוב ומכבד הוא קשור למקצועיות כחלק בלתי נפרד!!! כשיולדת מתלוננת על משהו זה חיוני ששיתייחסו לתלונתה!!!

שתפי את הדף